Cele szczegółowe
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności efektywnej komunikacji poprzez przekazanie uczestnikom wiedzy nt. komunikowania się i rozwiązywania konfliktów. W trakcie szkolenia, uczestnicy nabędą umiejętności wyrażania własnej opinii, przyjmowania krytyki lub pochwał, poznają zasady asertywności i zdobędą praktyczne umiejętności ułatwiające komunikację w życiu zawodowym lub osobistym.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
Szkolenie jest skierowane do każdego, kto chciałaby poprawić zdolności wyrażania własnych potrzeb. Szkolenie ukierunkowane jest głównie na obszar zawodowy, jednakże w znacznej mierze dotyka również życia osobistego. W szkoleniu często biorą udział liderzy zespołów, którzy chcą być bardziej asertywni, ale oczekują również asertywności od członków zespołu.
Metodyka zajęć
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów, z wykorzystaniem metod:
- wykład
- dyskusja
- ćwiczenia indywidualne i grupowe
- burza mózgów
- obserwacja
- pokaz
- gry dydaktyczne
Zakres merytoryczny szkolenia
Komunikacja w zespole:
- Istota komunikacji oraz czynniki wpływające na jej efektywność
- Wybrane modele procesu komunikowania
- Kluczowe zasady efektywnej komunikacji
- Narzędzia ułatwiające komunikację
Rozwiązywanie konfliktów:
- Trudne sytuacje w zespole
- Główne przyczyny konfliktów w grupie
- Sposoby efektywnego rozwiązywania konfliktów
- Emocje – jak postępować z rozemocjonowanym mówcą?
- Kontrolowanie własnych emocji
- Sposoby przekazywania negatywnego feedback’u
- Radzenie sobie z manipulacją
Asertywność:
- Postawa asertywna
- Zalety i wady zachowania asertywnego
- Techniki asertywności
- Asertywność w zarządzaniu
- Asertywność jako narzędzie radzenia sobie z presją, manipulacją i krytyką
- Analiza zachowań w sytuacjach codziennych i zawodowych
- Asertywne komunikowanie się w sytuacjach trudnych
- Asertywna komunikacja i budowa relacji zawodowych
Trening asertywności
- Wzmacnianie pewności siebie
- Panowanie nad emocjami w trakcie ataku słownego, krytyki lub manipulacji
- Ćwiczenia praktyczne
Zasady organizacji szkolenia
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 1.150,00 zł
Co otrzymasz inwestując w szkolenie?
- udział w szkoleniu ponoszącym Twoje kompetencje społeczne
- 16 godzin intensywnych zajęć zrealizowanych w jeden weekend
- komplet materiałów szkoleniowych
- materiały edukacyjne w formie elektronicznej
- poczęstunek i serwis kawowy
- imienny certyfikat z zakresem merytorycznym
- zaświadczenie MEN o ukończeniu szkolenia
Dodatkowe korzyści z udziału w szkoleniu
Biorąc udział w szkoleniu dołączasz do Programu Lojalnościowego, w ramach którego:
- otrzymujesz rabat 10% na szkolenia wchodzące w skład Akademii Biznesu
- będziesz informowany/a o specjalnych ofertach promocyjnych
- otrzymasz od nas zaproszenia na organizowane przez nas wydarzenia
- masz możliwość zapłacić za kurs w dogodnych ratach
Miejsce zajęć
- Słupsk
- Każde inne miejsce – w przypadku grup zorganizowanych
Zapisz się
Skontaktuj się z nami telefonicznie: 509-423-510
Skontaktuj się z nami mailowo: wioleta@pakz.pl
Skorzystaj z formularza zgłoszeniowego:
Szkolenie zamknięte
Jeśli jesteście zainteresowani realizacją szkolenia w formule zamkniętej, prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Szkolenia zamknięte mogą odbywać się w Waszej siedzibie bądź w salach zapewnionych przez PAKZ – w zależności od oczekiwań.
Dofinansowanie na szkolenie
Możecie skorzystać z dofinansowania dla przedsiębiorstw w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) – Więcej informacji
Szkolenie zamawiane
Jeśli Wasze potrzeby edukacyjne są inne niż oferowane przez nasz szkolenia w ramach Akademii Biznesu, zapraszamy do kontaktu – zorganizujemy je dla Was!